INFORMACJA O SZKOLE PODSTAWOWEJ WE WRZESINIE W JĘZYKU ŁATWYM DO CZYTANIA.
Szkoła Podstawowa we Wrzesinie znajduje się w centrum wsi przy budynku Ochotniczej Straży Pożarnej.
Adres Szkoły Podstawowej we Wrzesinie:
Szkoła Podstawowa we Wrzesinie
Wrzesina 43
11-042 Jonkowo
Główne wejście do szkoły prowadzi schodami od strony podwórka; drugie wejście od strony ulicy, nie posiada stopni.
Dyrektorem Szkoły jest Pani Beata Michalska.
W szkole zatrudnieni są nauczyciele, pracownicy sekretariatu i obsługi.
Szkoła posiada własna stołówkę szkolną, w której zatrudnieni są pracownicy kuchni.
CZYM ZAJMUJE SIĘ SZKOŁA PODSTAWOWA WE WRZESINIE?
Szkoła Podstawowa we Wrzesinie jest publiczną szkołą.
W szkole zajmujemy się kształceniem i wychowywaniem dzieci w wieku 3-14 lat.
Zajęcia odbywają się pięć dni w tygodniu od poniedziałku do piątku.
JAK SIĘ Z NAMI SKONTAKTOWAĆ?
W celu kontaktu zapraszamy do szkoły od poniedziałku do piątku.
Godziny pracy sekretariatu 7:30-14:30.
KONTAKT TELEFONICZNY : 895128119
ADRES E-MAIL: spwrzesina@jonkowo.pl
ADRES: Szkoła Podstawowa we Wrzesinie
Wrzesina 43
11-042 Jonkowo